201109

Urban Outfitters t-shirt, secondhand denimshorts, Forever 21 bracelet

Tilbragte hele morgenen/formiddagen på at slupre kaffe i mig på arbejdet i vores Joe & the juice, kigge på mennesker der skulle have deres morgenkaffe og gingershots, finde nye fantastiske blogs og egentlig bare nyde en stille morgen, som fra starten af ikke skulle have været så stille. Men det endte den med at blive og jeg gjorde helt sikkert mit for at gøre den så god som mulig. Nu er jeg lige hjemvendt fra den mest forfærdelige oplevelse længe. Af en eller anden grund besluttede jeg mig for at skulle se New Moon på premieaftenen. Hvis nu nogen ville have fortalt mig at det inkludere skrigende (og tudbrølende) teenagere i massevis (under hele filmen altså), havde jeg været glad. Det var en oplevelse jeg godt kunne have undværet i mit liv.

Spent all morning drinking tons of coffee at the coffeeshop at work, looking at people coming in to get their morning coffee and gingershots, looking for new favourite blogs and enjoying a morning that from the beginning wasn’t suppose to be slow. But it turned out to be and I definently made the best of it. Just been to the cinema watching New Moon amongst a million screaming teenagers. Don’t actually know what I was thinking going there on the premiere night. It was painfull.

One response to “201109

  1. haha det lyder fuldstændig forfærdeligt med de piger 😀

Leave a Reply

