Today

Virker helt mærkeligt at iklæde sig maxidress om vinteren, for det er jo normalt en af de ting jeg altid glæder mig til når det bliver sommer. Men jeg må sige det er skønt med lidt forandring, man skal bare passe lidt på hundelorte og vandpytter 🙂 Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har det på, så jeg må heller ud og erhverve mig nogle flere. Man føler sig jo helt MK & Ashley-agtig..ja bortset fra, at de nok ikke har vandpytter og hundelorte liggende i deres perfekte verden.

Leave a Reply

